uragan/günlük
bİr nevİ "anı deposu"

özlemişim buraları..

Günler geçip gidiyor yine hızla, dal parçası gibiyim akıntıda..
Ara sıra akıntının hızıyla, bir iki küçük taşa çarpınca hissediyorum yaşadığımı..

Bugünden geriye;

*Hayat arkadaşımın gönlüne göre ver, hayırlısıyla.. Umarım beklediği haber gelir, senin de rızan varsa..

*Kandil geçti, ben çok uzağım sanki.. Ama O'na yakın olabilen ve öyle hissedebilenlere ne mutlu. O hissi biliyorum, "huzur ve istikrar duygusuyla karışık tatlı bir sevinç" gibi oluyor kıvamınız..

*Bu sene sevgililer günü fazla gözümüze sokulmadı mı ne? Ya da ben savrulmaktayken görememiş de olabirim..

*Ahretliğim geldi yarıyıl tatilinde, halleştik bi güzel. Son iki yıldır dışarıda görüşmek durumunda kalıyorduk zamanı denk getiremediğimizden, ev rahatlığında dost sıcaklığı, harika. Yanında narçiçekli, tarçınlı, elmalı ıhlamur ve patlamış mısır, eski günlerdeki gibi.. Güzel haberler gelecek sanki yakında. Kalbini açmaya değecekse, yolunu da aç Allah'ım... Üzmesin kimse cancağzımı..

*Yarıyıl tatili kikirik için tam tatil oldu, ders-mers hak getire..Serdi her bir şeyi. Sonuna kadar tatil yaptı..Okulun son günü 28 ocak kuzucuğumun da doğum günüydü, 7 bitti. Büyüyor, olgunlaşıyor..Kararlar alıyor, sözler veriyor, seçiyor, notlar yazıyor, heyecanla anlatıyor, kah susuyor... Allah'ım onu cümle kötülükten koru, babasını ve beni ona gelebilecek türlü çirkinliğe set olabilmekten mahrum etme.. Tüm bebeleri de koru, ana-babalarına bağışla...

*Hanefi Avcı'nın kitabına başladım ama daha, Sayın Avcı'nın başrolünde olduğu polisiye maceralarını bitirip de esas merak ettiğim kısma ulaşamadım. Ene, ene, ene...

*Kandilimi kutladıktan sonra, sevgililer günümü de kutladı kocam dün..
Aslında biz her yıl, "evliyiz biz sevgili değiliz ki der", üstüne kahkaha patlatırdık ama anlamadım, yaşlandıkça duygusallaşıyor muyuz ne?..
10. yılımızı geride bırakacağız haziranda. Hayat yolundaki en yakın arkadaşımla, hayat arkadaşımla...


İki şarkı benden yol arkadaşıma; ilki zor geçen günlerimiz, ikincisi pürneşe olanlar için..




2 yorum:

çok güzel geldi yazınız..özlediğim şeyleri hatırladım..özlemimin farkındalığı bile güzeldi..yol arkadaşlığı, ahretlik ,adına yaraşır oldu mu dünyanın tutulacak dalları...kandil konusunda aynı hissiyattayım..yazının ardına ' yarim yaram'...
Elhamdülillah..Allah razı olsun..


maaşallah, subhanallah :)

rıza, keşke...


İletişim

uragan3@gmail.com

Blog Arşivi

Translate