uragan/günlük
bİr nevİ "anı deposu"

Bu yılda yiyemedum hamsinin tavasini / Çok yaşa KARMATE

etiketler:
Hamsi sezonu kapandı ama bana nasip olmadı hamsi tava..

Bu yıl, konserve ton balıklarını saymazsak çupra-somon-alabalık üçgeninin arasında gezindi damaklarımız, araya bir de zargana attık ev pişirimlerinde...

Levrek ve sazanla da halleştik misafir olduğumuz sofralarda...
Hamsi tabi ki uğradı soframıza ama buğulama olarak, mısır unlu bi tavasını yiyemedik :(

Şİmdi bu balık muhabbeti nereden çıktı diyene; verilecek cevabım hazır.

"Oy çalamadum gitti sürmene havasini
bu yılda yiyiyemedum hamsinin tavasini"

diye diye bana bu yılki balık tüketimimin bilançosunu çıkarttıran KARMATE' dir.
Yeni keşfettiğim bu grup son zamanlarda işe gidiş-gelişlerimde en sık dinlediğim uşaklardandur.

Duymayan kaldı mı bilmem ama, dinlemeyen buyursun gelsin..

İlki adı geçen malum türkü :)


Ve diğerleri;

Karaduman


Nayino

Sevdaluk

Lazuri nani


2 yorum:

ya paluk guzeldur de, kokusu kötü:)

tarçın kaynatmayı keşfettim son zamanlarda ama, işe yarıyor;)


deneyim ben de işe yarıyorsa, biz sık balık yiyoruz ve kokusu havalandırsam da sanki kalıyor.


İletişim

uragan3@gmail.com

Blog Arşivi

Translate