Yeni bir yaş, yeni bir iş, yeni bir hayat...

11'inde 33. yaşın ilk adımları...

21'inde nette gezinirken tesadüfen sayfayı ziyaret ve başvuru..
22'sinde yüz yüze görüşme ve demo gösterimi
25'inde iş başı...

Mevla bir kapı araladı, hayırlısıyla ardına kadar açar inşaallah.

Öyle takdir ediyorum ki bu konuda Ali'yi,
Bir hayal kurdu; tüm varlığıyla çalıştı çabaladı, emek verdi ve bu ekibin* bir parçası oluyor..

Umarım çok başarılı olursun, hayalini kurduğun tüm projeleri yapacak donanımın ve zamanın olur.

Sen de çok iyi bilirsin ki biz animasyon filmleri çooook severiz :)

En sevdiklerimizden biri, senin için...




*Ekibi eklemiştim ama kaldırdım; liste de Ali'nin de adı yazılı olana kadar gizli kalsın ;)

Yorumlar

SenaBera dedi ki…
Öncelikle geçmiş doğum günün kutlu olsun, nice hayırlı, sağlıklı, mutlu yaşlara, nasıl atlamışım ben... Eşinin işi hayırlı olsun, ne güzel azmedip de hayaline kavuşması.. Ratatouille'a bayılırız biz, müziği de harika, iyi hatırlattın izleyelim bu aralar inşAllah...
uragan dedi ki…
atlamadın özlemcim, 11 nisan Ali Bey'in doğum günü :)
*
Ratatouille, izlemeyi en sevdiğim, tekrar tekrar :)
solar dedi ki…
nice mutlu senelere ailecek:) biliyorsun gerçi, ben de çok seviyorum bu filmi. yapımında rol almak heyecan verici olurdu:)

sonsuz başarılar diliyorum Ali abime.
muhaber dedi ki…
yeni bir yaşınız, yeni bir işiniz ve yeni bir hayatınız kutlu olsun. bu arada yorumu silmişsiniz. cevap yazamadığım içinse özür dilerim.
uragan dedi ki…
solar; kesinlikle heyecan verici olurdu, teşekkürler ablacım..
sesini özledim, yarın bi görüşsek..
*
muhaber hocam, yenilere intibakın kolaylığı için dua ediniz..
Ben bilerek bi şey silmedim, ayrıca özre ne hacet :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Rabbişrahli ve sadri!

"Benim için namurad olsun diyenler bermurad olsun"/"Babil'de Ölüm, İstanbul'da Aşk" okumaları

günlerimiz bitecek bir gün saya saya*