uragan/günlük
bİr nevİ "anı deposu"

Türk işi teknoloji / Alo, Cengiz Karpatlardan bi 20 cm salsana :))

etiketler:
En Komik Anlar

1. Boy-pos yok, bi şey yok, resmen uzunum / Dedim acaba boyu benden kısa mı? Televizyon 5 kg koyuyo çünkü...

2. Avrupa'ya bi teknoloji ihracatımız var da / Avrupa'ya döşemeye gidiyoruz /İhraç fazlası espri yapma, arkadaş daha damgayı vurmadı.

3. Bu boruyu ne yapayım abi/Caner su altı kamerası çekiyo, hadi abicim...

4.Tufan ben seni Alpler'e göndermedim mi, nerdesin?/Alplerdeyim Abi / İyi selam söyle...

5. Sizin Peter vardı, ne oldu görüşüyo musun Peter'le? / Tabi internetten görüşüyoruz TT sağolsun / Bizim altyapıyla Peter'le görüşüyosun, haydi haydi gidiyoruz

6. Alooo, Cengiz Karpatlardan bi 20 cm salsana

7. Başkan sende Heidi'nin telefonu var mı? / What? /telephone, telephone of Heidi




Soru : Yukarıdaki parçada geçen ve videoda izlemiş olduğunuz anlardan hangisi daha komiktir ?


not: post reklam amaçlı klavye edilmiştir, reklamını yapalım acık, kardeş kuruluş sayılırız ne de olsa..
3 yorum:

eee cevap veriyorum, bence 4:))

dur bi daha izliyim ya:)


benim en beğendiğim başlıktan belli oluyo sanırım, bi de 3, 4 ııı tabi 5 ve 7 de var, sanırım hepsi seçeneğini de eklemek gerekliymiş post'a...


alooo cengiz karpatlardan bır 20cm salsana ve telefon of heidi =D


İletişim

uragan3@gmail.com

Blog Arşivi

Translate