uragan/günlük
bİr nevİ "anı deposu"

hakiki kitapkurdu, koyu bilal kep atıyor, yaz okulu başlıyor.



Okul bitti.*

Kikircik 1. sınıfın hakkını verdi doğrusu. Darısı eğitim hayatında atlayacağı tüm sınıflara...
Başarılı bir karneden çok şu belgecik sevindirdi beni, bir kitapkurdu büyüyor :))

Koyu Bilalim de mezun oluyor bu yıl. Teyzemin yolunu izleyerek hukukçu olmayı seçmişti ve yine onun gibi önceliği hakimlik sınavları olacak sanırım, hayırlısı...

Kep atma faslı için çıkacağız birazdan, anneme nasip oldu nihayet bir evladının mezuniyetini izlemek ;)


--------------------------------------------------------------------------------------------------

* Bitti ama 3 günlüğüne. Yarın yaz okulumuz başlıyor.
Geçen yıl aynı okulda Kuran'ı çat-pat okumaya başlayan Şevvalin bu yıl artık ortalama bir okuma düzeyine kavuşacağını umuyorum. Tabi sadece Kur'an çalışması olmayacak programda. Yüzme, paten, geziler...vs Kikirik için güzel bir 6 hafta olacak inşaallah :)


2 yorum:

hayırlı olsun karne ve mezuniyet :) herkes birden kep atınca güzel bir manzara oluyor. gerçi ben atmamıştım, kafamda çok toka vardı bi daha tutturamam diye bozmadım hiç:p

hakikaten de belge süper! e annesine çekecek tabii:) maşallah benim kuzenler de öyle. okuyan bir nesil geliyor, çok umut verici bir şey bu.


Yaz okulunun ilk gününde hava müzesine gitmişler, biliyorsundur orayı. Bana uzun uzun Hezarfen'i anlattı gelince :)


İletişim

uragan3@gmail.com

Blog Arşivi

Translate