uragan/günlük
bİr nevİ "anı deposu"

"O beni bağlar, ben yine durmam :)

sor bana pişman mıyım, doğruyu söyler hiç bana gülmez, sor bana pişman mıyım?.

  • Sanki Ankara'ya yaz yaklaşıyormuş gibi son bir kaç gündür. Bitmek bilmeyen yağmurlardan sonra bu yıl -özellikle bazı semtlerde- teyzeler, apartmanların bahçelerine halıyı kilimi atıp, kış boyunca biriktirdikleri hınçları gariban halılardan çıkaracaklar kesin :)
  • Okulun bitmesine az kaldı, 3 haziran Cuma günü Okuma Bayramımız vardı. Okulla ilgili olaylar sosyalleşme yolunda beni zorlasa da o çevrede a-sosyal kalmayı tercih ediyorum sanki :)
  • İşlerin iyi gittiğine dair inancımız, iyi gitmediğine dair olanından daha fazla, dengeli gibiyiz.
  • Bir "yol sevdası"dır düştü içime, uzun yola çıkasım var...Uydurabilirsek eğer çıkarken mp3'ümü sevdiğim müziklerle dolduracağım, mp3'dekileri arabanın teybine uyumlu hale getiren cihazda çalışıyorsa, tamam... Planlar tutmazsa;... tutmayabilir, o da mümkün.
  • Kısa kesicem, sık sık yazabilesim var gibi bu ara, bakalım ...
  • Blog diyeti: az az ama sık sık besle :)




0 yorum:

İletişim

uragan3@gmail.com

Blog Arşivi

Translate