uragan/günlük
bİr nevİ "anı deposu"

Yaz ortasında zatürre

etiketler:
ye yakalanmak her babayiğidin harcı değil kızım, helal sana...
  • Hafif bir gıda alerjisinin hafta sonuna denk gelmesi
  • Aile hekimiyle telefon görüşmesi sonrası, "gelin bi bakalım, hafta sonu araya girmeden göreyim", demesi
  • Hafta başındaki soğuk algınlığı teşhisiyle ilgili, doktorumuzdan -gelmişken Elif'in ciğerlerini de tekrar dinlemesini istemem
  • Sadullah Bey'in "hafta başında duymadığım sesler duyuyorum, bugün mutlaka bir röntgen çektirin" diye ısrar etmesi..
gibi etkenler sayesinde elhamdülillah başında yakaladık, yoksa bizim hatunun hasta görüntüsü yoktu hiç, yüzme sonrası soğuk algınlığı geçiriyor diye evde bol sıvı takviyesi, soğuk algınlığı ilacıyla çözeriz gibi görünüyordu. Salı günü Sadullah Beye gittiğimizde O da aynı şeyi söyledi ama Cuma günü işin seyri değişti.
Bir haftadır devam ediyor tedavi, yarın tekrar kontrole gideceğiz, umarım güzel şeyler duyarız doktorumuzdan...
Okuyan bi "Allah şifa versin" i esirgemez diye yazdım, bi de ilerde hastalık tarihini hatırlayabilmek için...

2 yorum:

Çok çok geçmiş olsun, Allah acil şifalar versin, bu sene havaların gidişatından mıdır bilmiyorum, eşim de Bera'da kütür kütür öksürüp, antibiyotik kullanıyorlar, eşim için ben veremden bile şüphelendim düşün..
Tekrar geçmiş olsun, sağlıklı güzel günler diliyorum tüm aileye...


sağol özlemcim, elhamdülillah toparlandı çocuğum :)

Gerçekten bu yıl Ankara'nın havası anlaşılmazdı, hala da öööle..

Mevlam her şeyin düzenini ne güzel yaratmış, araya ilkbahar girerdi de vücut bi alışırdı kıştan sonra ısınmaya.. Bu yıl alışamadan bindi sıcak tepemize, son iki gündür nefes almak bile zorluyor insanı dışarda..


İletişim

uragan3@gmail.com

Blog Arşivi

Translate