uragan/günlük
bİr nevİ "anı deposu"

15 eylül 2011 / yeniden öğrenciyim

Yarın ÖSYM'den sınav sonuç belgemi de aldıktan sonra, Gazi'li olmak için dilekçemi teslim edeceğim..

Mutluyum, gururluyum; şu an hala İstanbul İLEF öğrencisiyim ama Gazi Üniversitesi Senatosunun vereceği karardan sonra Gazi'li olacağım, inşaallah...

Bu süreçte başta uzak dursa da son haftalarda benden desteğini esirgemeyen Eşime, benden çok heyecanlanan Kızıma, biz İstanbuldayken Ankara'da öğle sıcağında Gazi öğrenci işlerine koşturan Babama, bugün beni yalnız bırakmayan kardeşim Bilo'ya, İstanbul'da bana evlerini açan kankalarım Serap ve Selva'ya, psikolojik desteğini eksik etmeyen kardeşim Solar'a ve emeği geçen tüm ekip arkadaşlarıma teşekkür ederim......!!!

Kayıt faslını detaylı bi yazmak istiyorum aslında ama bu ara iş-güç, elif'in okulu, benim prosedürler derken acayip koşturuyorum, çat ordayım, çat kapı arkasında..

Teşekkürlerimi bekletmemek için özettir.

İstanbul, özlediğim kent çok zorladın beni bu sefer, ya ben yaşlandım ya sen çok değişmişsin...

Üç gün boyunca düşmedi dilimizden Kikircikle beraber, İstanbul gezimize bu şarkı damga vurdu :)




2 yorum:

hayırlı olsun uraganım:) tüm kalbimle inanıyordum sonunun güzel olacağına, şükürler olsun ki oldu da.

istanbul hususunda, sonuna kadar katılıyorum. yani Allah orada yaşayanlara sonsuz sabır versin, çok zor:) insan bir gün gidip geldiğinde memleketinin kıymetini anlıyor.

kitaplar ders notları vizeler finaller, hazır mısın?? :)Allah bu yolun sonuna başarıyla sağlıkla mutlulukla ulaşmayı nasip etsin inşallah. öpüyorum çok :)


21 EYLÜL İTİBARİYLE GAZİ'YE YATAY GEÇİŞ BAŞVURUMU DA YAPTIM, BEKLEYECEĞİZ ARTIK :)

HAAAZIRIM :)
ŞAKA BİR YANA, SÜRDÜRDÜĞÜM HAYATA BİLE YETİŞMEKTE ZORLANIRKEN, NE YAPACAĞIM BİLEMİYORUM AMA, YOLDA BELDE KİTAP OKUMAK YERİNE DERS ÇALIŞIRIM ARTIK :)

GAZİ NETLEŞSİN, İLK İŞ PASOOOO :)
UCUZ YOLCULUK, UCUZ YEMEK, UCUZ SİNEMA, OHOOOO


İletişim

uragan3@gmail.com

Blog Arşivi

Translate