uragan/günlük
bİr nevİ "anı deposu"

Bugün yağmur bir kadın saçıdır, yeryüzüne dökülen*

* Nüfus kaydı örneği
*İkametgah belgesi
*Adli sicil belgesi

tamam, fotoğraf çektirmek gerek. Boynu-başı açık ifadesi başvuru sayfasındaki fotoğraf özellikleri arasında artık yok, ne güzel :)

BU arada Serapcığımla irtibattayız, her yeni gelişmede ulaşıyoruz birbirimize ve son havadis; 5-9 eylül arası yeni kayıtlar bittikten sonra 12-19 eylül arası bizim kayıtları yapacaklarmış, bilgi fakülte sekreterliğinden..

Gazi'nin öğrenci işlerine mail attım, dönüş olmazsa İletişim Fakültesi Sekreterliğine giderek, yatay geçiş konusunda bilgi alacağım, yasaya göre öğrenci olmadan yatay geçişe başvuramıyorum, konuyla ilgili 19 temmuzda çıkan YÖK kararı da geçişle ilgili detayları başvuracağımız üniversite senatosuna bırakıyor.

Gayretteyim, olduğu kadar..

Yağmur bekliyorum, ayrıca..
Serin serin ve acil..

*Hala Fikret Kızılok ve hala Yağmur...
2 yorum:

şu evrak tamamlama olayı pek bi can sıkıcı oluyor:)

ama sonu çooook güzel olacak inşallah, az daha gayret uraganım!

haberiiiiin haberin var mı?? aklımdasın hep:)


ohoo, ben o evrakların üzerine ne evraklar tamamladım :)


İletişim

uragan3@gmail.com

Blog Arşivi

Translate