uragan/günlük
bİr nevİ "anı deposu"

Neylan ve Serhat

etiketler:

Dinlediğimde gözlerimi dolduran bir ses olmamıştı nicedir, ben bu ikiliyi çok sevdim.
Tivibu Ev kullanmanın en güzel yanı bu işte. Geri alıp, sesi yükseltip tekrar tekrar izledim, tüylerim diken diken olana kadar.

Ses, tarz ve duruşları heyecanlandırdı beni, sevdim işte. Bahanesi veya gerekçesi yok.



Ya büyürsen, büyümez mi yalnızlık?/Bir gemi olsa kocaman bir gemi-alıp götürse buralardan beni/İnsan sevebilir mi birini, sevemezken kendini?/çarpa çarpa cam duvarlara, ölümü beklemek..





Şarkının orjinali üstteki linkte. İkiliyi beğendiysen, bunları da dinlemelisin...




2 yorum:

vay be... hakikaten de dinlerken gözleri doluyor insanın. ya biz sulugözüz ya da çok duygulu söylüyorlar :)


ikisi de mümkün :)


İletişim

uragan3@gmail.com

Blog Arşivi

Translate