uragan/günlük
bİr nevİ "anı deposu"

Bugünlerde;

  • Gazi Öğrenci İşleri Daire Başkanlığındakilerle kanka olacağız neredeyse.. Her yeni duyuruda telefona sarılıp, 6111'den yararlanarak yatay geçiş başvurusu yaptığımı söyleyip, ilgili kurul kararı çıktı mı?, diye ekliyorum ardından. İki güne bi telefon elimde, sık arananlar listesinin ilk üçüne girdi yani :) Yazıya başlamadan hemen önce yine konuştuk, heniz çıkmamış karar.
  • Elif'in bu yıl okul durumu geçen yıla göre gayet iyi. Derste daha az konuşuyor :) , daha çok dinliyor. Öğretmeni bu durumdan pek memnun, kuzucuğu bana övüp koltuklarımı kabartıyor.
  • Okuldan gelip biraz dinlendikten sonra "hadi kızım yemeğe kadar bitir ödevlerini de ben bir kontrol edeyim" cümlesinden hemen sonra ödevlerini yapmaya başlıyor ve sallanmadan yapıp bitiriyor. Daha çok okuyor. Resme olan kabiliyeti gün geçtikçe daha belli oluyor. Geçenlerde sınıf dergisi için karikatür çizeceğini söyledi. Bir a4 ü kendince eşit çizgilerle küçük karelere bölerek bir hikaye oluşturdu, renkli kalemlerle çizdiği karikatürüne karakterleri komik cümlelerle konuşturduğu balonlar ekledi ve bence çok güzel oldu, tabi karakterler yine hayvanlardı.
  • Ayrıca baba mesleğine merak saldı, hafta sonları 2 saat babadan animasyon dersleri alıyor. Pazar akşam yemeğinde anlatıyor;
  • -Babam bana bugün ders verdi anne, sonra serbest zaman verdi. Ben de bir masa yaptım, üzerine çaydanlık yaptım, bir de koltuk yaptım, bir oda tasarladım yani. Sonra bir de top yaptım, top zıplayıp zıplayıp masadaki çaydanlığı deviriyor..... diye devam etti epey. Onun anlattıklarını ve anlatma şeklini duydukça iki günde nasıl bu kadar ilerledi diye ağzım açık dinledim, animasyon konusu belli ki heyecanlandırıyor O'nu.
  • Ali'nin de animasyon(canlandırma) bölümünde çalıştığı ekip tarafından hazırlanan çizgi film, çok yakında TRTçocuk'da yayınlanmaya başlayacak, babamızın hareket verdiği karakterleri izlemek bir hayli ilginç ve heyecan verici olacak bizim için..
  • Bir yılı doldurduk Ümitköyde, iyice alıştık sanki. Burada bahçeli ev hayallerimiz iyice depreşiyor. Müstakil, bahçe içinde evler buranın yerleşiminde daha çok yer alıyor, tabi göz gördükçe de gönül istiyor :) Dua ediyor kuzucuk sık sık; köpeğiyle oynayacak, keçiden süt sağacak, anne de tomatis- salata-yeşillik vs ekecek, tabi bu hayalde bizim babaya bulduğumuz yer barbekü başı..:) Olur mu? Belki olur, Allahu Alem :)
  • Bense bu aralar; içimi derleyip toplayıp düzene koymuş, dışım darmadağın yaşamaya devam ediyorum, Ben ne zaman iyi bir ev kadını olabileceğim Allah'ım? Bu sorunun olumlu bir cevap bulması bahçeli ev sahibi olabilmekten daha uzun sürer kanaatindeyim :)

Epeydir Elif'den, ailemizden, evde yaşananlardan hiç not düşmediğim geldi aklıma. Ondandır "Anı Depoma" şöyle kaba bir özet yapıverdim, son durumlarla ilgili.
İyiyiz, iyiceyiz, Elhamdülillah...

2 yorum:

maşallah, Allah iyiliğinizi vermeye devam etsin :) bu arada ayşe morgül geliyor yarın okul civarına selam söylüyor musun ?


tozunu atıyosunuz valla beyazıt'ın, cağaloğlu'nun...
Bağlam amcayı beraber görmek güzel olurdu gerçekten, tıpkı eski günlerdeki gibi... Ekşi sözlükte birisi bağlam amca hakkında demiş ki:
"cağaloğlundaki yerinde kitaplarıyla obsesif bir o kadar da sevimli sakallı yaşlı bir amca oturur mütemadiyen, okuyacağınıza gerçekten inandığında kitapları bedava bile verdiği görülmüştür hiç olmadı on milyonluk kitabı iki milyona falan indirir.
(emuncipation, 19.07.2004 15:16)"

içimden geçirdim, aaah o bedava kitaplar, sana yakın siyaset tarihi vermişti sanırım, ben hz. musa ile ilgili bir kitap almıştım, bir de namaste'yi..

Bağlam amca ölmeden bir görsem de bana da irticacı geldi dese :)


İletişim

uragan3@gmail.com

Blog Arşivi

Translate