uragan/günlük
bİr nevİ "anı deposu"

eeeeeeeee okul..

etiketler:
Dün EliF'in öğretmeniyle görüştüm.

Ankara'nın başarılı devlet okullarından birinin sınavı için Elif ile ilgili form doldurduğunu iletti, göndermek için fikrimi aldı.

Doğrusu dün bu konuyu babam bana ilettiğinde genel yetenek sınavı gibi algılamıştım, seviye tespitinin mahzuru olmadığını düşünmüştüm ama bugün öğretmen Yasemin Karakaya İ.Ö.Okulu'nun sınavına girmesini istiyorum dediğinde bi gerildim, "Hocam ben okuldan da, sizden de çok memnunum; ayrıca Elif arkadaşlarını, okulunu, sizi çok seviyor" dedim biraz kekeme..

Nevin Hoca da Elif'ten çok memnun olduğunu, ayrılmak istemediğini ama O'nun olabilecek en iyi yerde olmasını istediğini iletti ve "göndermeyecek bile olsanız, en azından Elif bizim gördüğümüz yerde mi bunu öğrenmiş oluruz" dedi..

Ben de "peki" dedim. Çok iyi bir öğretmenimiz var, her zaman en iyisini düşünmeye çalışıyor çocuklar için, bazen eleştiri oklarından nasibimizi alsak da bu kadar ilgili olması memnuniyet verici...

Süreci kendi gidişatına bırakmaya karar verdim, ne de olsa bir okulun başarısı sadece sınav sonuç ortalamalarına göre değerlendirilemez..

Allah hepimiz ve özellikle evlatlarımız için en hayırlı olanı Onların gönüllerine ilham etsin inşaalah. amin.
0 yorum:

İletişim

uragan3@gmail.com

Blog Arşivi

Translate