uragan/günlük
bİr nevİ "anı deposu"

Elif - Paulo Coelho / Yolun Başı

etiketler: ,
"Biz bir şeyi arıyorsak, o şey de bizi arıyor demektir"

emin değilim, olabilir.


"Etrafınızda neyin iyi, neyin kötü olduğuna fazla kafa yorarsanız kendi ruhunuzu ihmal edersiniz, başkalarını yargılamak için harcadığınız enerji sizi tüketip yere serer" diyor Coelho.

eminim.


Bu şarkıyı Joytürk benim için çaldı dün akşam, ama Sertap'tan değildi.
Ankara'nın akşam trafiğinde bir dolmuşun içinde başım cama dayalı, Odtü'yü aşmaya çalışırken dinledim, iyi zamanlamaydı.


Yolun sonunda ÇM'ye ulaştım, yanımda çağrı alan tanımadığım biri, arkadaşıma başımın ağrıdığını söyledim diye "hastalar risalesi" verdi bana, ne iyi oldu. Fatura dönemi geçtiği için hazırdı sistem, mesai sonuna kadar çağrı aralarında okudum bitti ve anladım ki ben risale okumayı özlemişim...



0 yorum:

İletişim

uragan3@gmail.com

Blog Arşivi

Translate