Kitap mı beğenmiyorum acaba; demek ki ben ukala olduysam..


  • Şahane Hatalar; sadece kurgusu çok farklı geldiği için okumak istediğim bir kitaptı fakat bir kaç bölüm okuyunca hayal kırıklığı yarattı bende, şu an kurgusu için bile bu kitabı okuyacak değilim ama belki daha sonra bir şans verebilirim.
  • Elif'de de istediğimi bulamadım, Coelho bir şeyler hissetmiş, zamanın boyutlanmasıyla ilgili belli ama anlatmakta, ifade etmekte yetersiz kalmış. Reenkarnasyonla-4. boyut arasında kalmış gibi, bilmiyorum beklediğimi bulamadım kitaptan, zorlansam da bitirdim. Belki de yanlış ifade ediyorum, bu tarz duygular zaten kelimelerle ifade edilir gibi değil ki.... Aklından bir arkadaşını geçirirsin o an seni arar (tam da ben bu cümleyi yazarken olduğu gibi),sen bir kitap almayı planlarsın aynı gün bir hediye paketinden çıkar, bir cümle kurarsın karşındaki tamamlar vs... Bunlar doğru zamanda, doğru yerde, doğru insanla olmakla ilgili olabilir, hayatın küçük sırları bence.. / Olmaya-da-bilir...
  • Steve Jobs'a başladım; MAC'in babasının biyografisine. Bak bu kitabı sevdim işte, daha yolun başındayım ama Jobs'un hayatından etkilendim.
  • Yeni bir radyo keşfettim; 95.8 max fm;  Salonda kitap okuyacaktım, önce radyoyu açtım her zaman ki gibi. Bu defa Maydonos yerine Max fm çalıyordu. Yani aslında keşfeden keşfetmiş, ben dinlemeye başladım. Çok severek dinliyorum, güne başlarken özellikle serviste uyanmama yardımcı oluyor. 
  • Dün kabus gibi bir diş ağrısıyla uyandım ve şunu farkettim daha önce benim dişim hiç ağrımamış, sadece sızlamış :) Çalışamayacağımı anlayınca, soluğu hastanede aldım, bugün iyiyim şükür...
  • Bugünlük bu kadar, Someone like you; Ankara'nın soğuk ve gri havasında dinlemeye çok uygun.. 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Rabbişrahli ve sadri!

"Benim için namurad olsun diyenler bermurad olsun"/"Babil'de Ölüm, İstanbul'da Aşk" okumaları

günlerimiz bitecek bir gün saya saya*