kıt'a dur! uygun adım, MARŞ!!!

Şu cümle tekrar hayat enerjisi verdi bana, farkındalığa sebep oldu. ELHAMDÜLİLLAH.

" Londra'daki oteldeki o gün, köklerimin canlı olduğunu, ama ruhumun teşhis edilmesi, hele iyileştirilmesi çok zor bir hastalık yüzünden ağır ağır ölmekte olduğunu anlamıştım: Monotonluk"

Hatırladım ki tutunmadan ipe, ayetlere, hadislere, kitaplara, filmlere, müziklere, bir fotoğraf karesine, çocuk gülüşüne, bebek kokusuna, orman havasına, deniz manzarasına, kış ortasında parlayan güneşe, secdedeki başa, eldeki tesbihe, güzel bir söze, neşeye, merhaba'ya, orta şekerli kahve yanında sigaranın dumanına, şiire, şarkıya, gazele , yağmura, akşama, batan güneşe, gelen aya, gelen yıla, diz dize edilen sohbete, rüzgarla oynayan ağaçlara, bastığında ses çıkaran sonbahar yapraklarına.....

(ben istesem var ya bu listeden bizim köye yol olur)

Yani tutunacak ne varsa tutunmadan, olmuyor. Gündelik telaşlara teslim olup gidiyor, hayat...
Durdurup yeniden başlatacak güç içimde, çünkü ben de köklerimin canlı olduğunu biliyorum...

Bugün dönüp dönüp dinledim bu şarkıyı; yazıyı yazarken, haberleri okurken, maillerimi kontrol ederken ve çok da iyi oturdu, cuk diye bence.

"YAZ KOKUSU DUYARDIM KIŞIN ORTASINDA BİLE
UZUN CÜMLELER KURARDIM KONUŞURKEN
ESKİ FİLMLERDE KALDI BÖYLE SÖZLER DENİYOR
AMA ŞİMDİ FİLMLER BİLE ESKİMİYOR
yaniiiiii olmuyor olmuyor istesem de kimse gelmiyor beklesem de..."




yazarın notu: ey şu anda şans eseri kendini bu blogda bulan kişi, titre ve kendine dön, Kur'anı aç bir ayet oku, ipi tut bence...

yazarın ikinci notu: ey şu anda bilerek ve isteyerek bu bloga gelmiş kişi, her şey güzel olacak inan, yerinden kalk, abdest al doğru secdeye, bana da dua et, et ki o an ben de secdede olayım.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Rabbişrahli ve sadri!

"Benim için namurad olsun diyenler bermurad olsun"/"Babil'de Ölüm, İstanbul'da Aşk" okumaları

Matematik Performans Ödevi / Kocatepe Kavşağı / Aptal kovboy