uragan/günlük
bİr nevİ "anı deposu"

Onur Ünlü'ye selam Leyla ve Mecnun'a devam / Film de bitti abi, elin değerse dizi müziklerinden derleme albüm yolu gözlüyorum, bi zahmet

etiketler:
Takip ettiğim iki diziden biri Leyla İle Mecnun.
(tanıyanlar diğerini zaten biliyor, söyleyip arama motorlarından güp diye düşenlerin gözünü korkutmayayım )

Tekrar tekrar izleyebildiğim sahneler var, sona bi tane ekledim mesela.
İsmail abi'yi seviyorum, -ağzından çıkanla- diye başlayıp genelde sonuçlanmayan cümlelerini..
Performans sanatçısı Yavuz hırsız son dönemde favorim,
Zeynep karakteri diziden ayrıldığı için üzgünüm,
Yavuz'un Zeynep'e denize karşı kitap okumasına bayılıyordum...
Mecnunun şarkı söylemelerini seviyorum
Yeni kızın çizgili pijamalarını ve kabadayı hallerini de..
Sanki bitmeyecek , kestim...


Ve albüm istiyorum gerçekten,

Albüm çıkarsa bandrollü satın alcam söz :)

Ben direksiyon başında uzun yol yapar, çok da iyi hissederim diye tahmin ediyorum. Bu albüm çıkarsa; özellikle bu kıza kadar çalarken labalap lap lap lap lap diye bağıra bağıra, Elif de sebep sebep sebep diye eşlik eder , bak hayali bile nasıl hoşuma gitti, albüm şart, bekliyorum..




Derdimiz vardı bize kadar / Şimdi oldu dize kadar
Lal laaa laaaaa / Bu kıza kadar



Düşerken duramazsın / Susarken anlatmazsın / Belki de... / Ne bileyim ben..



Cama taş mı atsak



mec-nun mec-nun mec-nun













0 yorum:

İletişim

uragan3@gmail.com

Blog Arşivi

Translate