uragan/günlük
bİr nevİ "anı deposu"

Bak çayım sigaram her şeyim tamam*

Solar yanlış anlama sözlerimin arkasındayım, arada kuyunun başından bakıp kaçıyorum bu şarkılarla :)
Ayrıca "bak çayım, sigaram, her şeyim tamam" öyle benden bir cümle ki..
*
Bugün N ile konuşurken farkettim gamsızlık maskesi ben de iyi duruyor, yakışıyor.
Ve bu maskeyi taka taka yer etti galiba, e iyi de oldu sanki.
Sanki artık gerçek gibi.
*
Dün sabah "ben istemeden beni üzebilecek adam daha anasından doğmadı" dedim, şak suratıma tokadı yedim.
Gerçi adam değil kadındı ama canım sıkıldı neticede...
*
Ben kısa kısa ...


*: Eksik bir şey / Ali Atay
1 yorum:

ahhh ahh, ya çay tamam da, diğeri olmasa ne iyi olurdu:)

hakikaten de uzun bi süre "mış gibi" yapınca bi yerden sonra inanmaya başlıyor insan. taa ki, bi kırılma anı gelene kadar...

bu yorum da güzelmiş, ama günlüğümün yorumu daha güzel:p

:)


İletişim

uragan3@gmail.com

Blog Arşivi

Translate