uragan/günlük
bİr nevİ "anı deposu"

Matematik Performans Ödevi / Kocatepe Kavşağı / Aptal kovboy

etiketler:


Ödevin konusu: Geometrik şekillerden istediği herhangi bir şey oluşturmak; ev, araba, robot vs...


Ödev Kikiriğin, ama doğrusu biz de bazı bölümlerde destek olduk kendisine..
Ben mesela; 

Bu ödev için 2 aydır biriktirmediğim, havlu rulosu, süt kutusu, ilaç kutusu kalmadı.
Allah'tan çöp eve dönmeden ödevi bitirdi hatun da, rahatladık. 

Cami'nin kubbesi ve  Arcadium'un folyodan şeritleri  Baba'nın işi, maket bıçağı kullanımına izin veremedik çünkü.
Benim bir çatım var, soldaki bizim sitede; bir de gramofon kağıtlarından yaptığı çimlerin bir kısmının kesimi var, ayrıca kutu  da kapladım. Yolu yaparken ölçmeyi akıl etti kikirik, ben cetveli tuttum, O da önce keseceği yerleri çizdi, sonra kesti :))

Ailecek iyi vakit geçirdik epey...

Aaaaaa; caminin pencereleri yok!!!!







solaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar

bu şarkı da sana yeni yılda ümit versin emi :)

2 yorum:

süper olmuş! ah şu performans ödevleri... "aile öğretmeni" olunca sık sık benim de ellerimden öpüyorlar:) halbuki çocuğun kendi başına yapabileceği zorlukta ödevler verilse hiç böyle problemler olmayacak. size bu sıkıntıları yaşatan eğitim felsefesi "yapılandırmacılık".

hobareyy, bütün gün dinleyeceğim demek bu, çok sağol canım ablam!

hadi gel biraz daha turlayalımm:)


Aslında ben şikayetçi değilim, çocukların hayallerini açmak lazım...
Zaten ödev zorlayıcı da değildi ama kikirik kendi kaşındı, büyük hayal etti, hayali somutlaştırmak için çabalaması gerekti, bir-iki küçük destek de olur ama örtmenim yaw, ayrıca destek aldığı bölümleri öğretmenine söyleyecek. Bakalım bugün sonucu göreceğiz, nasıl değerlendirmiş öğretmeni, sonucu yazarım :)


İletişim

uragan3@gmail.com

Blog Arşivi

Translate