Bugünün bonusu ZEK

  • Serabı aradım bugün, sesini duymak istedim. "Sınavlar da bitti çok şükür", dedi. Konuştuk biraz, "sınavlardan şikayet etmek yok" dedim. "Tülay geldi şimdi selamı var" dedi. Bir garip oldum, sanki onca sene geçmemiş de herkes bir aradaymış gibi. İçimden geçirmedim değil Ayşin de olaydı, Ayşe de...
  • Telefonu kapatırken çayımı almıştım, kantinden terasa geçtim, sigaramı da yaktım. "Dur 1 ay oldu aramayalı" deyip, Gazi'yi aradım, Serapla olan görüşmemizde onun da önerdiği gibi. İyi ki aramışım, şubatın ilk haftası ders seçecekmişiz," e bi zahmet haber vereydiniz" diyecektim ama kibar davrandım. Telefonu kaparken sigaram bitmişti ki ikinciyi yaktım sevinçten... (ters bir şey olaydı da gamdan yakardım)
  • Gelirken ben sevindim, kızım da sevindireyim diye akvaryumcuya uğrayıp hanedanlığın 4. Beta 'sını aldım. Ulus halinin gürültüsünü özlediğimi fark edip, aysberg ve ıspanak almak için kendimi bıraktım halin kalabalığına...
  • Bugün N, bir saat geç çıkacağı için tek başıma binip dolmuşa, şoförün yanındaki koltuğa geçtim. Kulağımda Max fm, elimde Steve Jobs, 50 dk, koptum dünyadan.
  • Kuzucuğum balığı görünce havalara uçtu. Hele ki yarın kankası İremsu'ya gideceğimiz netleşince çifte kavurdu sevincini. Betanın adını Zekai koyduk bu defa, ZEK kısaltmasıyla, belki ergen gerisi de deriz :)
  • Eeee dün ne dedim ben; kısa kısa...
  • Kahvemi alıp geçtim klavyenin başına, üstteki satırlar döküldü, bugün de yaşıyoruz elhamdülillah :)
  • 2 gündür dilimdeki diğer şarkı; Seviyorum/sevmiyorum 

Yorumlar

solar dedi ki…
Allah uzun ömürler versin ZEK'e :)

okurken benim de elimde kahve vardı, yazasım geldi ama...

ya-za-mı-yo-rum!

neyse, kendimi bunun için mi yor-çam ben, kalbimi bunun için mi kır-çam ben... :)))
uragan dedi ki…
amiiiin:)
Allah 14. leri göstermesin.

Niçın niçın yazamıyorsun acaba ?

bu soru anahtar soru galiba :))
solar dedi ki…
cevab veremedim. yazıcam ama, bu akşam, elimde kahvemle, hırs yaptım:)))

Bu blogdaki popüler yayınlar

Rabbişrahli ve sadri!

"Benim için namurad olsun diyenler bermurad olsun"/"Babil'de Ölüm, İstanbul'da Aşk" okumaları

Matematik Performans Ödevi / Kocatepe Kavşağı / Aptal kovboy