uragan/günlük
bİr nevİ "anı deposu"

serbest çağrışımda son nokta; Jessie J; Şivan Perver ile "Leyla" yı söylese mesela...

Zaten karışık olan müzik zevkim, bugünlerde kafamda birleşen değişik türlerle iyice karışıklaştı.
Bana neşe veren iki güzel melodi Leyla ve Money money money
Ve dün sabah birden dilimden döküldü, Jessise J ile Şivan Perver düet yapsa, cümlesi..
N'nin yüzündeki ifadeden absürtlüğün sınırlarında dolaştığım fikrine kapılsam da, ben Leyla'yı ya da Xora'yı  dinlemek isterdim düet olarak.
İkisinin sesindeki titremeler birlikte çok uyumlu olur kanaatindeyim, olmazsa da olmasın ayrıca ben ikisinin SESİNİ de ayrı ayrı seviyorum :)
Tek sorun var hangi dilde söyleyecekler şarkıyı ?  :)




Okuyucuya Not: Jessie J'nin orjinal klibi, blogun sınırlarını biraz zorlayacağından bu şirin kızların karaokesinden ekliyorum videoyu :)
Kendime Not:  NTV'nin yeni yıl düetleri mi bana bunu düşündürüyor acaba? Zihnim kimin elinde?
2 yorum:

ben de kendimi aştım in flames falan dinliyorum, sonumuz iyi değil ablacım:))


dün dinledim biraz yorumunu okuyunca..evet aşmışın sen, solaaaar geri dön, sesime gel ablam :)
*********************************
benimkiler en azından insanı kuyulara atacak türden değil,iki gün flames dinlesem 3.gün sürünmeye başlarım :)
Bile bile lades olur, izin vermiyorum beni derinlere atacak şeylere, kanırtmıyorum, tavsiye ederim.


İletişim

uragan3@gmail.com

Blog Arşivi

Translate