uragan/günlük
bİr nevİ "anı deposu"

6 şubat, tekrar...


Zorunlu Dersler 2/4


Metin ve Yorumları        / Gürsel Sağlamöz   / P.tesi   / 08:30-14:30  /  6.derslik

Enformatik - 2                / Serdar Ulukan     / Salı      / 13:30-14:55  /  LAB3

Türkiye'nin Topl.Yapısı   / Betül Yarar         / Çarş    / 13:30-15:40  / 102

Örgüt Sosyolojisi            / Muharrem Çetin  / Çarş.   / 15:45-17:55  / 5. derslik

Türkiye'nin Yönt.Yapısı  / Sirel Gölönü        / Perş     / 10:45-12:55  / 9.derslik

Halkla İlişkiler Tarihi       / Esra İşler            / Perş     / 13:30-15:40  / 3. derslik

Halkla İlişk. ve Reklam-2 / Hanife Güz       / Cuma   / 10:45-12:55 / 9. derslik


Pazartesi görüşüp netleştireceğim ama kuvvetle muhtemel aynı kalacak. Belki 2/3'ün derslerinden de ekleme yapılabilir.  İ.Ü. İlefde benim 2. sınıfta aldığım derslerin muadilleri G.Ü.İlefde 3. sınıfta okutuluyor. 2. sınıfa intibakım yapıldı bu nedenle, sanırım 3. sınıfta yatarım :)

Ne kadarına devam ederim, işimle ders programını nereye kadar uydurabilirim bilmiyorum.
Gazinin değişik linklerinden gezinerek edinebildiğim bilgileri elimde toplu halde bulunsunlar diye buraya kaydediyorum, vardiyalarda oynayabilirsem devam düşünüyorum, baktım zorlanıyorum, çalışma saatimi 4,5 saate indirmek de iyi bir çözüm olabilir..

6 şubatı bi görelim önce...

0 yorum:

İletişim

uragan3@gmail.com

Blog Arşivi

Translate