uragan/günlük
bİr nevİ "anı deposu"

Beklenti atakları / Tek başına-Yaşar Kurt

etiketler: ,

Yapılması gereken çok şey ve yapacak tek kişi olunca beklenti atakları yaşıyorum zaman zaman.

Aslında kendimi "insanların normal beklenti eşiği"nden epeyce geride tutmayı başarsam da çoğu zaman, bazen ataklar geliyor işte. Birilerinin de ben anlatmadan beni anlamasını, yağmasa da gürlemesini, her gün en az 60defa kullandığım "nasıl yardımcı olabilirim"in bana da sorulmasını, istediğim anlar oluyor. Bu cümleyi duymak içi çm arayacak haldeyim.

Ama bu konuda hiç de şanslı sayılmam; hayatımın tezatı.
Yakın mesafeler-uzak ilişkiler / Uzak mesafeler-yakın ilişkiler..

Moralmanım düşük anacım, düzeltmek için kendime en oynak şarkıları bile dinlettim, anlık tesir ediyor, olmadı..
E o zaman bakmışken kuyunun başından bi inelim aşağı, epey oldu uğramayalı.

Dün dedim ki; ne derdimi, ne neşemi, ne heyecanımı paylaşmayacağım.
Kararlıyım, ama nasıl yapacağımı bilmiyorum, ketumluk ruhumda yok, bakcaz.

0 yorum:

İletişim

uragan3@gmail.com

Blog Arşivi

Translate