uragan/günlük
bİr nevİ "anı deposu"

Kaldığım yerden / Nazanım, canım.

Daha çok heyecanlanırım, daha mutlu olurum sanıyordum...
Dün gece netten ders kayıtlarını yaptım, yarın da danışman onaylarını yapıcam. Eski tadını vermiyor.
Okulu değiştirmemin etkisi belki.. Eminim Serap'la devam ediyor olsaydık daha farklı hissederdim, O mekanda kaldığımız yerden... Burayla bir geçmişim, bir tanışlığım yok ki...
*
Yine de aradan geçen 14 seneden sonra, şu an ki tüm şartlara rağmen okul için uğraşıyor olmamı da takdir ediyorum doğrusu. Bu vazgeçmediğimin bi göstergesi bence.
*
Efferin oolum Aamet, bağa da prafo :)
*
O günlerde en çok dinlediğim adamlardan birinin şarkısı üstte çalıyor zaten, dinlediğim diğer isimlerden biri de Nazan. O dönem hem "Göç" hem "Sokak Kızı" en çok sevdiğim albümlerden..
*
İlk şarkı"Sokak Kızı" albümünden, "A bu Hayat", (1996)
Diğerleri "Göç" albümünden, (1995) seçemedim hepsini çok seviyorum, ezberden eşlik ediyorum Nazanıma...





Geceler Kara Tren , Göç , Ağlama Gönlüm , Gidelim Buralardan  yeter aaa :)

2 yorum:

of büş keşke birlikte olsaydık :(


İletişim

uragan3@gmail.com

Blog Arşivi

Translate