uragan/günlük
bİr nevİ "anı deposu"

olaylaaar, olaylar.../ her seferinde yenideeen *

*Çok yaşa İsmail abi :)

  • Okul bu vardiya düzeninde Örgüt Sosyolojisi'nden ibaret bir şeymiş gibi görünüyor. Hocalarla görüşüp devam konusunu konuşacaktım güya, ama iki haftada üç defa okula gittim.  Ve hala kimseyi bulabilmiş değilim, eğer bu hafta da sabah çalışacak olursam, şöyle içli :) bir mail  döşemeyi planlıyorum.                                                       
  • Elifde ikinci dönemden itibaren genel bir davranış değişikliği söz konusu. Okulda; övünmeyi seven ve maalesef yalan söylemekten hiç çekinmeyen iki arkadaşından kuzucuğumun da etkilendiğini fark ediyorum. Bugün "elif olmak ve eğik olmak" üzerine konuştuk biraz, daha iyi olacağına inanıyorum. Öğretmenimiz de durumun farkında ve üzülüyor. Veli toplantısında da ayrıca konuşmuştuk bir ara ama olayın nedenini tespit edememiştik. Son bir haftadır Elif'im ile yaptığım konuşmalardan anlıyorum ki, bi özenme durumu var. Ama bugünkü konuşmadan sonra en büyük zenginliğin "inanç, sağlık ve aile birliği"  olduğunu anladığını sanıyorum.
  • İş hayatı; şirketin yeni yapılanması ve pek çok kriter değişikliği nedeniyle son derece sancılı geçiyor. "Köle miyiz abi bu da iş mi yani" diyesim geliyor ama şimdilik yutuyorum, okul için harçlığa ihtiyacım var ne de olsa :)                  
  • İş yerindeki kafadarım ve aynı zamanda yol arkadaşım N ile, vardiyaları tutturamıyoruz bir de o yıllık izne çıkınca üç haftadır görüşemiyoruz. Sohbetine epey ihtiyaç duyuyorum çay-sigara molalarında. Hele ki şu dönemde.
  • Ezgiyle konuştuk U'ya gittikten sonra bir kaç kez. Önceleri yer konusunun belirsizliği üzmüştü beni ama kafa dengi arkadaşlar bulmuş şükür:) En son konuştuğumuzda sesi iyi gelmiyor gibi geldi bana ama yüksek sesle konuşmaktanmış, ööle dedi. Allah yardımını esirgemesin. 
  • Ona da sorunlardan bahsedince "ablacım evde durumlar nasıl, o iyiyse  gerisini boşver" dedi, şaşırdım bu cümleyi onun ağzından duymaya, ama memnun da oldum itiraf etmeliyim. Gerektiğinde boş verebilmek iyi bir meziyettir kanaatimce, hayatı kolaylaştırır..
  • Evde durumlar iyi. Ali'nin takılmaları artık hep "öğrenci" kimliği üzerinden yol buluyor;  "Evde iki hatun var, ikisi de öğrenci, bu evde artık yaşanmaz",  dominos'la bi konuşayım, belki kombineye indirim yaparlar" esprileri en tuttuğum espriler.                                                           
  • Aslında genel bir tatsızlık var üzerimde, eve gelince Leyla-Mecnun tekrarlarına takılıp biraz kafa dağıtıyorum. Bazen kendimi -İsmail Abi'nin pamuk şekerin pamuktan yapılmadığını anladığı andaki gibi-    yıkılmış hissetsem de, bir şekilde toparlıyorum -Yavuzun da söylediği gibi.


* Performans Sanatçısı Yavuz Hırsız

0 yorum:

İletişim

uragan3@gmail.com

Blog Arşivi

Translate