uragan/günlük
bİr nevİ "anı deposu"

Burası hakkaten depo oldu ya,lazım olursa bulurum diye zihnimdekileri atıp gidiyorum.

* 2 günlük kar tatilinin salonumuza maliyeti solda göründüğü gibi. Şimdi fotoğrafları görüp, -be kadın madem evin bu halde oturup ne demeye blog yazıyorsun, git de evini topla- diye geçirebilirsiniz belki içinizden ama, iş öyle değil. Bu toparlamayı yarın Elif Hanımla birlikte yapacağız..

* Şimdi Elif'in okulundan geldim. Aslında 13:30'da biten bir dersim vardı bugün ama derse girseydim Elif'in okuluna gidemeyecektim. Ben de tercihimi Nevin Hoca'yla konuşmaktan yana kullandım. Geçtiğimiz günlerde bahsetmiştim ya hani, konudan. Elif'in sınıftaki yerini
değiştirmişti Nevin öğretmen. Yeni yerinden sonra kuzumun davranışlarında değişiklik farkedip farketmediğini sormak istedim. Bir de Elif'in benimle paylaşmadığı ama öğretmeniyle paylaştığı başka bir şey var mı, sorunu büyümeden nasıl
çözeriz, diye konuştum kendisiyle. Yararlı bir görüşme oldu.

* Dün fakülteden iki hocayla daha konuştum, Türkiye'nin Yönetimsel Yapısı ve Halkla İlişkiler Tarihi dersleri için. Onlarda da sorun olmayacak inşaallah. Sınıftan bir iki kişi ile de tanıştım. Sınav öncesi fotokopiler nereden bulunur, vize-final haftası ne zaman filan.. Pazartesi günkü dersi ikinci öğretimlerden alacağım için günü boşaltmış oldum. Eğer Cuma günkü dersi de salı-çarşamba-perşembe günleri arasına sıkıştırma imkanım olursa, p.tesi ve cuma boşalmış olacak okul yönünden.


* Tek sıkıntı enformatik'de çıktı şimdiye kadar. Üstelik de ders fasa fiso. Hoca haftada bir buçuk saat ders veriyor, microsoft office'in içinde  publisher programı var, hazır şablonlar vs.. Kurum içi yazışmalarda kullanılabilecek hazır belgeler. Yarım saat kullansan çözersin o kadar. Bunlardan her hafta ödev istiyor, Ödevi derse gelebildikçe getirmeyi önerdim, kabul etmedi. Her haftanın ödevini o hafta içinde alıyormuş. Sınav da yapmayabilirmiş, ödevlerden değerlendirme alabilirmiş, miş,miş.

* İş yerindeki durumlarda bir değişiklik yok, Elif'in durumunu bir süre takip edeceğim ve bir düzelme olmazsa çalışma saatimi 4,5 saate indireceğim. Elif hafta içi etüte kaldığı için eve gelişi beşi buluyor genelde. Sabah 9-13:30 arası çalışıp, okula geçmeyi, gerekirse dersten erken çıkıp onun geleceği saatte ya da en fazla bir saati aşmayacak şekilde evde olmayı planlıyorum.

* Aslında bu süreçte sanırım ben de gerginim biraz. Oraya buraya parçalarımı dağıttım ve toplamakta zorlanıyorum. Bu da sabrımı azaltıyor ve kuzuma yeterince sakin ve anlayışlı davranamıyorum herhalde. Ama farkındalık iyidir her zaman. Sorunu çözmek için ilk adım tespittir ne de olsa.

* 28 şubatla ilgili medyada yayınlanan programları da takip etmek istiyorum, acaba o zaman ağızlarını açamayanlar bugün ne yumurtlayacaklar, diye. Bugün bile olsa bunların konuşulabilmesine seviniyorum, bunları konuşabilecek bir alan oluşmasından da çok memnunum. Sivilleş-Me!!!'den Sivilleşme'ye geçebiliriz umarım.

* Geçtiğimiz hafta 1453'ü izledik gordion'da. Filme ilgili eleştiri yapmak kolay, malzeme bol yani. Yine de yapmayacağım böyle bir denemeyi önemsiyorum çünkü.

* Dün akşam dolgum düştü bir de. Araya dişçi sıkıştırmak gerekecek zira unutup da ani bir şey içince yerinde zıplatıyor adamı.

* Elhamdülillah, durum budur.





0 yorum:

İletişim

uragan3@gmail.com

Blog Arşivi

Translate