uragan/günlük
bİr nevİ "anı deposu"
Dün 6 kere vesait değiştirdim ya.
İstanbul'da olsa, hele ki iki ayrı yaka da oturuluyorsa çok anormal bir durum sayılmaz.
Ama 6 vesait Ankara için çok yüksek bir rakam !!!

ümitköy-sıhhiye
sıhhiye-yenimahalle
yenimahalle-sıhhiye
sıhhiye-emek
emek-ulus
ulus-ümitköy
pıfff...

Metin ve okumaları dersinde; "şiir" üzerine durdu Gürsel Hoca. Dersi çok sevdim, kendi sınıfımın dersini kaçırsam da ikinci öğretimlerin sınıfında dersi almam için  yönlendirmişti beni pazartesi günü. İyi ki de öyle yapmış. Arayıp da bulamadığım bir edebiyatın içinde buldum kendimi. Fuzuli'den Sezai Karakoç'a Baudelaire'den Ahmet Haşim'e kadar..


Nefisti.

Bugün akşam mesaisine kadar yarı ense yaptım, o da nefisti. Yarına Allah kerim.
0 yorum:

İletişim

uragan3@gmail.com

Blog Arşivi

Translate