uragan/günlük
bİr nevİ "anı deposu"

Gönlüm Dağlarda / Dağlarına bahar gelsin memleketimin



Ödevleri teslim etmek için izin almama ve speedy gonzales kadar hızlı davranmama rağmen 10 dk yüzünden yetiştiremedim. Dersliğin yeri değişmiş,     bir 4'e bir zemine derken kan ter içinde Dekanlık Sekreterinin yanında buldum kendimi. Kadıncağız sağ olsun Hoca'yı telefonla arayıp okulda olup olmadığını sordu. Hoca okulda olmadığını ve ders dışında ödev kabul etmediğini bir de sekretere vurguladı.
Bir şans daha verdim bu derse ve haftaya salının ödevlerini dün sınıftakilerden aldım. Ve bu gece; ekstre, iade, fiyat teklifi ve satın alma siparişi hazırladım çok lazımmış gibi.
Bu defa ki planım, ödevi yarın derste bu dersi alanlardan birine verip, hocaya vereceğine inanmak. O da olmazsa benim daha bu derse bu dönem ayıracak enerjim kalmadı. nasip...

İş yerinde durumlar netleşmeye başlıyor, sis kalkıyor. Dün farklı bir birimin eğitimine çağrıldım, itiraz ettim. Üst'üm yardımcı oldu. Şu an en son istediğim şey iş yerinde de eğitilmek, bilmediğim sulara yelken açmanın hiç zamanı değil.
*
Ben  bu yazıyı yazarken; Özlem Özdil , eşlik etti bana, yaşıyo mu bu kadın ya, hiç sesi-soluğu çıkmıyo.
*
Yorgunum!!!
0 yorum:

İletişim

uragan3@gmail.com

Blog Arşivi

Translate