Bu hafta / Cengiz Hanım


10  mRt cumartesi kahvaltı sonrası kapı çaldı, sipariş ettiğimiz kitaplar beklediğimizden önce gelince, çok mutlu olduk kuzumla... Kapıya yarıştık. Ambalajı aceleyle açıp hazinelerimize kavuştuk. Ben ders ve senaryo kitaplarına kuzu da avatar'ına kavuştu. Daha çay faslı devam etmekteydi ki, mutfak masasına yayıldık. Elif hem çayını içip hem Avatar'ı bitirdi. Ali demişti, almışken ilk 3'ü alalım diye, dinlemediğime pişman oldum.
*
Ders ile ilgili son durum; 9 mRt cuma günü okula gittim, 14:55'de biten dersten birilerini bulup ödevi teslim etmek için. Ne yaparsam yapayım 15:05den önce okulda olamıyorum. Kantine attım ben de kendimi belki birilerini bulurum diye ve buldum. Hoca ödevleri mail olarak alacağını söylemiş, çocuklar çıktı maliyetlerinden şikayet edince. Ben de 2 haftalık ödevi mail attım cumartesi günü. Bugün mailime baktığım daysa şok oldum, hoca bana tebrik mesajı göndermiş. Buzlar eriyor mu kine?
*
12 mRt Pazartesi sabah 08:45; Ass.... asansöründe gülmekten yıkıldık. Her sabah olduğu gibi yine servisteki bayıcı müziği dinlememek için yol boyunca sağ kulağım radyoda Özgür'de sol kulağım arkadaş muhabbetlerine açık şekilde Ulus'a kadar geldim. Asansöre binerken sevdiğim müziklerden biri kısık kısık çalıyordu. Tam 3. katı geçiyorduk ki; enerjik sesiyle Özgür yüksek tondan anons girdi. Bir baktım asansördeki herkes bana bakıyor. "Hep birlikte dinlemesek mi acep radyoyu?"  cümleleri dökülünce dudaklarımdan, herkes bıraktı kahkahayı. Beynime düşen şeyin dudaklarıma bu kadar hızlı inmesi şaşırtıcı, fren lazım frennn :)
*
Leyla-Mecnun dili çok yerleşti ağzıma, konuşurken eğleniyorum. Geçen haftanın ilk sahnesinde yer alan klip favorim şu sıralar. Çiçekler açsın, böcekler ötsün............ :)
Zeynep Çamcı'yı çok beğeniyorum. Sedef'i yani. Dizi'ye ilk girdiğinde tutmuştum, bırakmadım :)
Bahar mı gelse artık, özlemişsek güneşi...



*Cuma günü not toplamaya gitcem okula, 24 martta vizeler başlıyor. Metin okumaları ödevini de NisaN'ın ilk haftası teslim etcem. Sabah işe, oradan okula, oradan eve şeklinde geçiyor günler.

Son dönemde telefonda en çok kullandığımız diyalog, aşağıdaki ve kombinasyonları şeklinde..

dış ses: İşte misin, evde misin B... ?
uragan: okuldayım yine tutturamadın :)

Kapanışı yine geçen hafta ki bölümün tarihi karakterleriyle yapmayalım mı, yatmadan önce biraz gülmesek mi Cengiz Hanım :))


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Rabbişrahli ve sadri!

"Benim için namurad olsun diyenler bermurad olsun"/"Babil'de Ölüm, İstanbul'da Aşk" okumaları

Matematik Performans Ödevi / Kocatepe Kavşağı / Aptal kovboy