run run run - sun


  • Vizeler önümüzdeki pazartesi başlıyor,  "kolay kolay" diyor çalışmıyorum, yarın başlayacağım inşallah çalışmaya; tembelsem biraz. Pazartesi ve çarşamba notları topladım. 
  • Dün inanılmaz yorucu ve gergin geçti. Lafta "bilimsel araştırma yöntemleri" dersi için sunum yapacaktım, ders 13:30'da başlıyor, mesai 14:30'da bitiyor. Bir kaç ün önce uzmanımla konuşmuştum, hem vize günlerinde yıllık izin hem de çarşamba erken çıkmak için. Fakat fiyat artışları nedeniyle çağrı patlaması olunca, izin de tehlikeye girdi. Ben zaten 13'de çıkıp, 13:30'a okula yetişebilir miyim, gerginliğindeyken, uzmanım gelip C.K. yoğunluğun nedenini anlamak için çağrı dinleyecekmiş, senin çağrılarını dinlesin, dedi. Yapma etme desem de dinletemedim, sonunda pes ettim. Yanında, anında işine müdahale edebilecek statüde biri kulaklığı takıp seni dinlerken çağrı almak inanılmaz yorucu. Saat 12:30 oldu, erken çıkmam gerekiyor ama sıkar biraz, bu yoğunlukta izin verdiği için uzmanımın başı derde girer diye endişeleniyorum. Tam o sırada çalıştığım sistem yavaşlamaya başladı ve çağrıya devam etmek için pc'yi kapayıp açmam gerekti. O sırada C.K. 'da bir kaç saat sonra dönmek üzere ayrıldı. 
  • Ve benim koşu maratonum başladı. Anafartalar'dan metroya 3 dk'da koşmuşum, Mirkelam görseydi gözleri yaşarır, klibinde beni koştururdu :) Metro hemen geldi, oradan ankaray'a geçtim, toplam 40 dakikada okuldaydım ve derse yeni başlarlarken yetiştim. Peki ne oldu? Ne olacak hoca sunumları sınavdan sonraki haftaya erteledi :(  
  • Bana kalan sıkı bir kaval kemiği ağrısı. 
  • Güzelim gülümsemeyle günaydın dediğinde günüm aydınlandı, güneşim oldun  kızım..  :) 

26 mart p.tesi / Halkla İlişkiler Tarihi
27 mart salı    / Halkla İlişkiler ve Reklamcılık / Metin yorumları
28 mart çarş  / Türkiye'nin Yönetimsel  Yapısı / Enformatik / Araştırma Yöntemleri
29 mart perş / Örgüt Sosyolojisi 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Rabbişrahli ve sadri!

"Benim için namurad olsun diyenler bermurad olsun"/"Babil'de Ölüm, İstanbul'da Aşk" okumaları

Matematik Performans Ödevi / Kocatepe Kavşağı / Aptal kovboy