bildiğim tek vadi kurtlar vadisi :) mi acaba?



  • Şükür vizeler bitti. Bir şeyler okumak için sabahlamayalı ne kadar uzun olmuş meğer. Zorlandım mı, hayır  beklediğim kadar değil. Açıklanan bir sınav sonucu yok hala. Beklemedeyim.
  • Sınav döneminde çok güldüğüm ama yoğunluktan fırsat bulup yazamadığım bir olay oldu. 50 yaşının üzerinde bi Bey var afla dönmüş. Sınavda arkamda kızlı erkekli bir grup kendi arasında şakalaşıyor, "dedem nerede ya göremedim, kopya çekecektik"  diye. Durdum durdum, baktım geyik devam ediyor, tutamadım çeneyi. Dedim ki "dede bu dersi almıyor, yerine nine verelim"  Çocuklar gülseler mi yoksa durumu toparlamaya çalışsalar bilemediler ama ben sadece gülmelerini tercih ederdim, art niyet yok yani..
  • Trt haber ikna odaları ile ilgili bir haber dizisi yapıyor bir kaç gündür. Bir kaç cümle de biz ettik. Ama okula döndük ya sanki daha mı az acıyor ne? Serap arkada İstanbul manzarası, keşke bel plan olaydı da arkayı biraz daha göreydim. Yalnız şunu anladım kameramanların planlardan pek haberi yok. Dün birini izledim, kız sol aşağıda omuz plan, kamera sağ üstten çekiyor. Sanırsın kızın karşısında kameraman değil Hidayet Türkoğlu var :)
  • Evdeki pc animasyon için kullanıldığından bayağı sağlam bi makine ama fırsat bulursan,sıra gelirse kullanabilirsin. Çoğunlukla Ali iş başında, geriye kalan zamanlarda, ödevini bitirip animasyon film izleme telaşında bizim hatun. Epeydir aklımda ama üzerine düşecek zaman olmamıştı. Sanırım ben de artık elektronik hastalığına tutuldum. Şu var ya fiyatına göre büyüleyici. 9 serisi aslında tabi ki daha iyi ama yeni çıktı ve bizim bütçeye fazla. Bu güzellik çok hafif ablası (1,39 kg), havalandırma üstte, kullanımı acayip rahat, boyuna bakmadan çıkardığı sesi duy bi de. 15 GB SSD olmak üzere 500 GB kapasite, İşlemci İntel İ5. 13.3" ekran ama bana sorsan 17" konforunda. Bir tek ekran kartı paylaşımlı ama paylaştığı da intel yani boru değil :)  Yüklü bir oyun oynamadığın sürece kasmaz dedi bizim usta. Hafta sonu 1650 tl'ye kadar inmişti, kaptık. Ağzım kulaklarımda :))
  • Bu satırları da yakında bütünleşik hayata geçeceğimizi tahmin etiğim bu güzellikten yazıyorum. Taşınabilir pc isteyen arkadaşım, tabletten özellikli, (neticede sağlam bi işlemcisi var) fakat bi o kadar taşıması rahat bir şeyler istiyorsan bu alet süper :)
  • Bu geceki silikon vadisi'nin de sonuna geldik sevgili izleyiciler, bir daha ki haftaya görüşmek üzere...
                                                                      her duruma nane olmadan duramayan blogcu uro



Soldaki     apple,     sağdaki samsung,
         alttaki                                                                                             can gox :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Rabbişrahli ve sadri!

"Benim için namurad olsun diyenler bermurad olsun"/"Babil'de Ölüm, İstanbul'da Aşk" okumaları

Matematik Performans Ödevi / Kocatepe Kavşağı / Aptal kovboy