huysuz bacak sendromu

Bu sabah uyandığımdan beri sürekli karıncalanıyormuş hissi veren bacaklarımın, gün içinde benimle uyum sağlamasını beklesem de mümkün olmadı. Son raddeye kadar ilaç kullanmayan ben en son bir ümit bu tuhaf psikolojiden kurtulma umuduyla bir ağrı kesici aldım ama tabi ki işe yaramadı, çünkü ağrım yoktu.

Neticede bacaklarım şu saat itibariyle huysuzluğa, ben de onların benimle inatlaştığı kuşkusuna kapılmaya devam ediyorum.

Eski bir pc'ye ram ilave edecekmişsin de parçalar birbirine uymamış sanki, an itibariyle hissiyatım budur.



Yorumlar

solar dedi ki…
seni arayacaktım, normal insanların bu saatlerde uyuduğunu düşünerek vazgeçtim.

seni normal insanların uyanık olduğu normal bir saatte arayacağım :)
uragan dedi ki…
O saatlerde cumartesi günü gittiğimiz kızılcahamam gezisinden dönüş için eşyalarımızı toplamış, kahvaltımızı yapmış ve otele yakın alandaki çocuk parkına gitmiştik. elif parkta oyun oynarken, biz de yolun karşısında ki banklarda ona çaktırmadan dumanlanıyoduk :)
normal sınırlarını gözden mi geçirsek :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Rabbişrahli ve sadri!

"Benim için namurad olsun diyenler bermurad olsun"/"Babil'de Ölüm, İstanbul'da Aşk" okumaları

Matematik Performans Ödevi / Kocatepe Kavşağı / Aptal kovboy