final trafiği

22 mayıs - 12:00-13:00 Halkla İlişkiler ve Reklamcılık
Vize sonucunu final günü açıkladı, 55 almışım, bırakmayı planladığım derslerden biriydi, beklemiyordum 55'i. Derse bir kere bile giremedim. Finalde 1. dönemden 1 soru sordu, nörobiyolojik pazarlama diye bi şey o soru gitti, ödevden bir soru sordu, ödev yapmadığımdan o soru da gitti. Diğer iki sorudan geçersem geçerim.

24 mayıs- 12:00-13:00 Bilimsel Araştırma Yöntemleri
Vizesi hala açıklanmadı, finalde ödev teslim ettim, bu ders için hiç bi fikrim yok, not bulamadığım için konu başlıklarını nette araştırıp, birilerinin yüksek lisans tezlerinden, vikipediden hatta ekşi'den bile okumalar yapıp girdim sınava, 3 soru sordu biri ödevle ilgili yaptım, diğeri bir konu belirleyip hocanın araştırma teknikleri olarak verdiği yönteme göre test aşamasına kadar getirmekti, varsayım üretip, ölçüm tekniklerine kadar getirmek 35 dk mı aldı. Diğer soruyu hiç cevaplamadım o da kitap rapor ödevi ile ilgiliydi zira ödevi yapmadığımdan cevaplayamadım ama yapmış da olsam yazacak zaman kalmamıştı.

24 mayıs- 13:15-14:15 Örgüt Sosyolojisi
Vizesinden 40 almıştım, Finali için sabahladım, 90'ın altında bir not almamalıyım, bilemedin 85, beş sorunun hepsini yaptım, bir tanesi eksik, birinden de bir maddeyi unutmuşum, geçeceğim bu dersi inşaallah.

Haftaya 4 sınav kaldı.

28 mayıs- 13:15-14:15 Türkiye'nn Yönetim Yapısı
30 mayıs- 10:50-11:50 Metin ve Yorumları
31 mayıs- 14:30-15:30 Enformatik
1 haziran- 14:30-15:30 Halkla İlişkiler Tarihi

Yaşasın haziran, yaşa sen haziran

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Rabbişrahli ve sadri!

"Benim için namurad olsun diyenler bermurad olsun"/"Babil'de Ölüm, İstanbul'da Aşk" okumaları

Matematik Performans Ödevi / Kocatepe Kavşağı / Aptal kovboy