uragan/günlük
bİr nevİ "anı deposu"

iyim mi serim ? / durma göğe bakalım*

7 ayrı ders ve hoca ile ilgili 25'er sorudan anket doldurdum, neden? Şu üç sınavın sonucu açıklandıysa... diye. Ama fiyasko, finaller 21 mayısta başlıyor, ne zaman açıklanacak meraktayım, benim stratejik planlarım suya düştü.

Evet finaller geliyor ama ben daha hiiiç bi şeycikler yapmadım, aslında vizelerde de aynı usül takıldım ama bu sefer zorlanacağım sanki... Bahar mahmurluğundan ruhumu kurtarabilirsem bu haftadan başlamak niyetindeyim, inşaallah. belki...sanırsam, ay dont kınov...

Bu arada facebook'da elifonya olarak bizim hatunun başladığı castville son dönem favorim. Tabi sokak oyunlarına da devam. Bugün iş çıkışı Elif'i de alıp, anneme uğradım, hediyesini vermek için. Çıkışta Elif dışarıda oynamak ve bisiklete binmek istedi. Eh kırmadım ben de. Dönüşlerde de ustalaştık artık, öyle ki atraksiyon aşamalarına geçmeye başladık; elleri bırakıp sürmeler, ayakta pedal çevirmeler... kask lazım kask kask..

Bisiklet turu sonrası hatunun adaşı ve arkadaşı Elif ve babanın da inmesiyle beraber, çocukları ortaya atıp topla bir güzel yaktık, kikir kikir gülen bebeler ne keyifli yaaa. Fakat alan eğimliyse aşağı tarafta durmayacan, her topa koşmak lazım geliyor, yakan top o vakıt seni terletiyor :)

Çıkışta hadi bir Gordion'a gidelim, yemekle uğraşmayalım dedik,dedim, ardından birer kahve derken, ben bu akşam da eve 10'da girdim. Haftanın başlangıcı pek üst seviyeden oldu, ilerleyen günlerde 8'e düşürmek lazım ki, biraz okuma yapılabilsin şahsımca, kanaatim budur.

Velhasıl;

Sistem yoğun,dolayısıyla iş yoğun, kafa dolu, yapılacaklar listesi kabarık, yapılanlar listesi mahzun; olsun çilekler güzel kokuyor ve ansızın yağmur, dolu, fırtına da gelse, güneş en azından bir bakıp kaçıyor. Havası sürprizli günlerde ne sürprizler bekliyor daha bizi bakalım.

Geçen hafta uzuun süredir devam eden az uyurluğumu giderip en az 8 en fazla 11 saat uyuyarak enerji toplamış olduğumdan iyimser miyim acaba, iyim mi serim, evet iyimserim :)

Ve tabi ki kapanış; durma göğe bakalım :)

* Turgut Uyar

0 yorum:

İletişim

uragan3@gmail.com

Blog Arşivi

Translate