uragan/günlük
bİr nevİ "anı deposu"

mısırdan önce kafayı yemezsem :)

etiketler:

içli şarkılar, kırık ezgiler....*

Sınav çıkışı işe geri dönmeden eve geldim.
Dün bir saat fazla çalışıp bugün doğacak eksiği tamamlamıştım.

Sınavdan ya 64 ya 68 alacağım, test yaptı ve cevap anahtarını astı çıkışta. Vizesi 78
Eğer devamsızlığı sorun etmezse bu dersten geçtim hayırlısıyla.

Darısı diğerlerinin başına.,

Bu düeti dinledim dün sabah rastgele, yıllardır Livaneli'den dinlemeye alıştığım bu şarkıyı Gripin yorumundan ilk dinlediğimde sevmekle sevmemek arasında gittim geldim, Livanelinin en sevdiğim ve güzel yorumladığı şarkılardan biri olduğu için belki de, şimdi bir daha dinledim, bir daha...

Sanırım bu düzenlemeyi de sevebilirim, hala sevdim diyemiyorum bak. Güzel olmuş ama.

Neyse, yarım saat kestirip yarın ki finale çalışmam lazım, son artık.

Cumartesi mesaim akşam.
Akşama kadar iki haftalık leyla-mecnun tekrarlarımı izleyip, çay içip, mısır patlağı yiycem, ooooh.





Yarın en son sınav
2 yorum:

Ne güzel ne güzel, ben derslerden birinden kaldım acım büyük:( bu arada keyiflenmek için yaptığınız kısma bayıldım efenim detoksum bittikten sonra bende yapabilirim:)


leyla ile mecnun takip ettiğim ender dizilerden ama sınavlar yüzünden iki haftadır izlemiyorum, cumartesi için keyifli bir üç saat planım var evet:)
*
açıklanıyor mu ki hemen sınavlar, bizde vizesini bile açıklamayan bi hoca olduğu için finallerin dönüşleri ne zaman olur bilemiyorum:)


İletişim

uragan3@gmail.com

Blog Arşivi

Translate