uragan/günlük
bİr nevİ "anı deposu"

son üç

Adamla kendi içimde o kadar takıştım, hepi-topu bir kere dersine girdim, telefonla ulaşmaya çalıştım vs.. 3 haftalık 15 ayrı başlıktan ödevi toplu olarak, hem de içimden mail adresi ile ilgili kaba bir yorum yaparak gönderdim. Publisher sorun olacak bir şey değildi, ama access için derse gireydim iyiydi. Sınavı test yapması seçenekler hakkında mantık yürütme şansı tanıdı, iyi oldu. Böyle bir dersin sınavının klasik olması olası değil, bence test bile ölçme aracı olamaz. Sınavın pc başında uygulamalı yapılması gerekirdi, ama nerdeee.

Neyse mühim olan bir 78 de enformatikten kapmış olmam. Şimdi üç ders kaldı, bunların 2 sinden ödev yapılacak, derslerin birineyse hiç girmedim. Bir an önce şu üç dersin sonuçları da bir açıklansa ona göre strateji belirleyeceğim, zira her şeyi aynı anda yetişmek hiç kolay değil.

Sınıfta bir kız var, sonradan okula dönmüş tiplerle ilgili sürekli laf sokmaya çalışıyor. Yalnız ifade şu: "oooh, ekmek elden su gölden, evde otur otur ezberle, gel sınavdan 100 al"  "Arkadaş senin işin ne, bir tek ders" diyesim geliyor bazen ama tıfıl daha. 30'una gelip; eşti, çocuktu, evdi, yetişilecek programlardı derken, ekmeğin hangi elden, suyun hangi gölden geldiğini görecek zaten. Şimdiden yormaya gerek yok :)
2 yorum:

bence de kendi haline bırak, hayat her şeyi en güzel şekilde öğretiyor zaten, birazcık daha hırpalayarak yalnız:p

okuyunca özenirim zannettiydim, üniversiteydi dersti... ama hiç özlememişim ya :)

Allah zihin açıklığı ve kolaylıklar versin ablacığım.


İşi abartıyor, hocaya 100 almanın evli ve çocuklu olmakla bağlantılı olduğunu ima etti, ben de o dersten 40 aldığım için tutamadım kendimi :)
*
amin ablası, duadan eksik etme, bu defa izin ayarlayamayacağım galiba, bol bol dua et :)


İletişim

uragan3@gmail.com

Blog Arşivi

Translate