uragan/günlük
bİr nevİ "anı deposu"

3 hazirandı ve hava sıcaktı.

Kayıplar,
Kazançlar,
Karşıyaka'da toprağa verilirken tek bir yüksek ses çıkmadan, birinin  bıraktığı yerden diğerinin kur'an'a devam edişi,
Dün tekrar yanlarındaydım, anne, kardeşler ve çocuk toparlanmış görünse de biraz; eş, o eş ...
Takdir-i ilahidir ölüm, ağlamam bu nedenle pek, belki dolar gözlerim o kadar.
Bu sefer kendime ağladım ben, tutamadım içimde.
Tutmak için ne kadar çabaladıysam da içimden çıkışına engel olamadım iç çekişli ağlamaların.
Hazırlıksızlığıma, geride bırakacaklarıma değil, boşlukta sallanan ipin ucundaki kalbime ağladım.
okudum, okudum, okudum,ağladım okudum, ağladım okudum.
kabrin geniş, sorgun hafif inşaallah, hala oğlu.




2 yorum:

Mekanı cennet olsun, Allah rahmeti ile muamele eylesin..:((


amin, tüm yakınlarımızın inşaallah


İletişim

uragan3@gmail.com

Blog Arşivi

Translate