uragan/günlük
bİr nevİ "anı deposu"
sınavlar bitti ama ben de bittim, ellerim filan titriyordu sınava girerken, 2 saat uyuyabildim sadece.
kahvaltı edecek bile zaman bulamadığımdan taze sıkılmış bir portakal suyu aldım, belediyenin arabalarından.
üst üste 3 kahve molalarda, okulda da çay ardından sınav..

şekerim düştü kesin, çıkışta kantine zor attım kendimi, bir şeyler yedim, ardından çay-sigara.
evdeyim ve uykuya teslim olmadan önce depoya boşaltayım zihnimi dedim ve tabi sevdiğim bir şarkı eşliğinde.


Bu dersin vizesi 60, sınıf ortalaması 0-30 arası değişiyor, finalden yine vizedeki gibi bir not gelir, ben inşaallah bu dersi de geçmiş kabul ediyorum kendimi.


yorgun ama acayip rahatlamış vaziyetteyim :)

4 yorum:

okula gitmak güzel de sınavla ölçmeyin bilgimizi kardeşim huzur bozuyor zira... benim bu hafta 6 sınavım bitti kaldı 7 :(


serap 13 dersin 13'ü de bu dönemin mi, dersler yıllık mı yoksa?


umarım iyi notlar alırsınız. bu arada, blog ödülleri diye bir konunuza zamanında abone mail olmuşum
işte oraya devamlı spam yorumlar geliyor. bilginize...

imza: gerenksiz işler müdürü


teşekkürler n. hocam, yazıyı kaldıralım en iyisi, engelliyorum, şikayet ediyorum, yine yine geliyor o yazıya :(


İletişim

uragan3@gmail.com

Blog Arşivi

Translate