Haftalardır gece vardiyasında çalışıyorum, bir ay oldu galiba ya da bana öyle geliyor.
Yakında kanatlarım çıkacak, yarasa olarak gezeceğim, düzen müzen kalmadı.

Ama her mevzuda olabileceği gibi bunda da bir hayır var elbet.
Kalkmakta zorlandığım sabah namazları yok artık, namazı kılıp yattığımdan :)

"Seher Vaktinde edilen duanın makbul olduğu" bilgisine de sahip olduğumuza göre,
amin diyorum.

Müslümanların aleyhinde yazan bir adamcağız için hidayet, hasta bir dost için şifa, kendim ve ailem için de namazı devamlı kılanlardan olmamız, evladımın hayırlı bir kul ve evlat olmasını diliyorum, genelde. Haaa tüm sevdiklerime sağlık sıhhat afiyet dilemeyi unutmuyorum, kabul eder inş. Mevla.

Ama bir müddet gündüz çalışıp, akşam yatıp, seherde tekrar kalksam da fena olmaz yani :)
Allah'ım dua niyetine kabul eyle, amin.

Kaybedenler Klubünü izledikten sonra kağıda dökülenleri de not etmek istiyorum buraya yakında, bir de Kitle ve İktidar... Söyleyecek söz bulamıyorum.

Tabi sezon açıldı, Leyla ve Mecnun'da, o nedenle.

 

Yorumlar

Petunya dedi ki…
amin, allah yardımcın olsun uragan hanımcım.

"namazı devamlı kılanlardan olmamız" bu cümlede kalbimden acıttın beni, mümkünse dosdoğru kılanlardan olalım inşallah.
uragan dedi ki…
Benim istikrar sorunum var petunya,
süreklilik beni zorluyor.
"mümkünse dosdoğru kılanlardan olalım inşallah" amin.
http://moruragan.blogspot.com/2008/03/rabbirahli-ve-sadri.html

Bu blogdaki popüler yayınlar

Rabbişrahli ve sadri!

"Benim için namurad olsun diyenler bermurad olsun"/"Babil'de Ölüm, İstanbul'da Aşk" okumaları

Matematik Performans Ödevi / Kocatepe Kavşağı / Aptal kovboy