uragan/günlük
bİr nevİ "anı deposu"

Hayatta paylaşmaya değer, bildiğin bir sır varsa eğer...*


  • Vizeler bitti, 9 dersten sınava girdim, sonuçları bekliyorum.
  • Kikirik uyumadan önce kitap okuma alışkanlığı edindi gibi, onun adına seviniyorum.
  • Pamuk gevezelikte sınır tanımıyor.
  • İş yine iş, yine iş... Gerçekten sorun çözersen karşına görüşme süresi engeli çıkıyor.
  • "Kedi buradaysa ciğer nerede, ciğer buradaysa kedi nerede?" diyorum kendime.
  • 20 kasımda Cemil Özeren öldü, ayna dağılmadan evvel ne çok dinlerdim. 
  • Elif ufaktan bir soğuk algınlığı atlatıyor, benim de bu gece boğazımda yanma başladı, ballı ıhlamurumu yudumluyorum, "Anlatmalıymış Meğer" i  dinlerken.
  • Evde elimde Kevir, yolda Mesnevi-1 ; dilimde ciddi arabesk...
  • 22 kasım; "benim kararım, neden böyle karar verdiğimi açıklamak istemiyorum" dedi bücür. "Ben de bundan sonra kararlarımın nedenlerini açıklamayacağım hadi bakalım, dedim.
  • 28 kasım yeniden çaba, daha gayretliyim, hadi bakalım.

* AYNA Grubu "Anlatmalıymış Meğer"'in sözlerinden...
0 yorum:

İletişim

uragan3@gmail.com

Blog Arşivi

Translate