uragan/günlük
bİr nevİ "anı deposu"

Ankara'da eylem yapmak zor iki gözüm ! / Viva arabesk* !!!

etiketler:

10 Aralık Dünya İnsan Hakları gününde Eğitim-bir Sen'in 81 ilde düzenlediği ve sanırım en sönüğü de Ankara'da olan "Kamusal Alanda Başörtüye Özgürlük" toplaşmasına katıldım. "Hava yağmurlu katılım az olur" diyerek izin günümde dışarı çıkmayı sevmeme rağmen kalktım gittim, ... Ben artık kimseyle YKM'nin önünde buluşamam, aklıma geldikçe üzülüyorum.



  • Sınavlardan üçü açıklandı, not bulamadığım İ.B: 60 almışım.  Enf: 70, İng: 50. Geriye kaldı 6  altı ders, göreceğiz bakalım sonuçları.
  • Bu Muharrem'i aşuresiz geçirmedim elhamdülillah, pişirmesi benden süslemesi Elif'ten.
  • Geçen yazıda görüşme sürelerinden şikayet ettikten hemen sonra, görüşme süresi olmayan bir birime geçtik Meh. Grup olarak. Dua niyetine mi geçti bilemiyorum.Sanki daha rahatım burada, evet evet öyleyim. Yine de ben sorun çözmeyi seviyorum sanırım 
  • Benim dizinin senaristi bu haftaki bölümün senaryosunu yazarken uçmuş belli ki yine; seyirlik bir bölümdü. Bu sezon başındaki  "biz ne versek izler bizim sadık kitle" mantığı yerini eski günlerdeki çalışılmış senaryo ve dekorlara bırakmaya başladı tekrar, memnunum.*VİVA ARABESK
Geçtiğimiz hafta INCEPTION'ı izledim, ilk fırsatta tekrar izleyeceğim.
Muhteşem bir senaryo,  süreklilikle ilgili bir-iki takıldığım nokta var gibiyse de, özünde müthiş bir fikir, hem ben de kaçırmış olabilirim bazı "an"ları. O nedenle tekrar izleyeceğim, son 25 yılın en iyi filmleri arasına girmiş film, 2010 yapımı olmasına rağmen.
İzlemediyseniz en kısa zamanda, ama mutlaka sessiz bir ortamda.
INCEPTION FRAGMAN


0 yorum:

İletişim

uragan3@gmail.com

Blog Arşivi

Translate