'Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz' Müzikleri


"Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz"  Raci Şaşmaz'ın imzasını attığı yeni yapımı.

Jenerikte adı yazmasa da işin Raci Şaşmaz'a ait olduğunu anlamak hiç de zor olmazdı ya .

Kabul edelim, adam bu tarz'da gerçekten iyi.
GodFather serisinin her sahnesini ezberden geçtiğini sanıyorum.


Güçlü oyuncu kadrosu, sürükleyici senaryosu bir yana dizide kullanılan müzikler muhteşem. Ben şu ana kadar dinlediklerimden ve beğendiklerimden bir derleme yaptım.
Bu dizi müzikleriyle de çok şey vaad ediyor bence. 


"Şu gurbet ellerinde / Zaman geçer mi acap
Bizi perişan etti / Gaybana galasıcak
Ben Denizde bir Gemi, Dalgalar vurur beni
Ben ağaçta bir yaprak, Rüzgar savurur beni"



"Giresun'un İçinde /İki Sokak Arası
Altı Kurşun Attılar /Üç De Piçak Yarası
Vuruldum Düştüm Yere /Gidemedum Uzağa
Ne Edelum Sevduğum /Düşürdüler Tuzağa"



"Evumuzun önünden dere akar denize, 
Yaşlansayduk sevduğum seven ile diz dize
Karayemiş dalinun açti beyaz çiçeği
Bu sevdadan fayda yok geçirmişuz zamani"


"Gidin Bulutlar Gidin / Yarime Selâm Edin...
Gel Gel Gel Aman / Yarim Uykuda İse,
Uykusun Haram Edin... / Ayle Bir Tanem Ayle" 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Rabbişrahli ve sadri!

"Benim için namurad olsun diyenler bermurad olsun"/"Babil'de Ölüm, İstanbul'da Aşk" okumaları

Matematik Performans Ödevi / Kocatepe Kavşağı / Aptal kovboy