Müziksever ruhuma yeni bir nefes:Light in Babylon

İznimin bitmesine iki gün kala, akşama kardeşim ve eşinin de gelişini bahane ederek temizliğe giriştim. Bu sırada Karmete'nin atma türkü sü bana eşlik etti. Temizlik sırasında hızlı müzikler (halay, horon) dinleme alışkanlığım halen sürüyor.

Hem bir kahve-sigara arası hem de dinlenme bahanesiyle blogun başına oturduğum şu sıralarda ise "sevduğum sigaranı ne of çeker içersun" diye içli içli türküsünü çığıran Karmate bana eşlik etmeye devam ediyor.



Müzik vazgeçilmezim, özellikle etnik olanı. Bir kaç gün önce keşfettiğim sokak müziği yapan bir grubu da buraya ekleyip kaçayım. Light in Babylon Etnik müzik sevenler için grup birebir, Ortadoğu müziği yapıyorlar. İstiklal Caddesinde rastlayıp canlı dinleme fırsatı olan şanslı azınlıktan değilsem de, web sayfalarından epeyce faydalandığımı söylemeliyim. Hadi bana müsaade.

Yorumlar

solar dedi ki…
ben de şunu çok seviyorum;

https://www.youtube.com/watch?v=pPviSoRvKDQ
uragan dedi ki…
Güzelmiş hakikaten, müzik konusundaki paslaşmalarımızı özlemişim Solarım :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Rabbişrahli ve sadri!

"Benim için namurad olsun diyenler bermurad olsun"/"Babil'de Ölüm, İstanbul'da Aşk" okumaları

Matematik Performans Ödevi / Kocatepe Kavşağı / Aptal kovboy